Sunday, May 24, 2015

Kek Pisang + Badam

Ari mggu..dok umah jer
Perot mula la lapar..nk mkn something
Jd rajinkn diri mengodek pisang yg dah hampir tarikh luput tu
Buat pon tak byk..loyang kecik
Jd lar utk kami bertiga
Yg rata2nya tak bape minat mkn kek..huuuuuu
Jemput semua..ada balance lg tu
Tak tau lerrr....bila la nak ngabisknya



Kami Ke Kedah & Sarapan Pagi Ni...

Ni sarapan kami pg ni
Ada lebihan dari bwk ke kedah semlm
Cicah dgn kuah sate jer...kenyg gak..hihi
Alhamdulilahh


Semlm...
kami ke kedah utk ziarah Abg kat asrama
Seawal 7 pg kami brtolak
Hujan bkn main lebat...sampai la ke penang
Alhamdllh sampai kat kedah...panas!
Biasa la,mula2 g mkn dulu
Pastu br bwk Abg g beli jajan2 sikit...kt Pasific Mall
Dlm tu jer brjam2!
Tambah2 klu Abg nak beli baju...jenuh tggu sampai dia puashati pilih!
Dah puas jln2 kat Kedah
Br htr pulang ke asrama..tkleh lama2..esok ada exam lg
Good luck utk Abg 
Semoga muntaz jd milik Abg lg...Aamiin


Friday, May 22, 2015

JEMPUTAN KE MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN SABDA-#1

 Citer ni ttg bulan lps punya agenda
Majlis Anugerah kecemerlangan SABDA(sek lama Adik)
Adik antara pljr2 yg dijemput
Trpilih utk naik ke pentas menerima hadiah..
Alhamdllh
Dpt jgk tgk Adik naik pentas..pakai jubah
Ala2 konvo kat U tu lar
TAHNIAH jg kpd rakan2 Adik yg dpt result lbh cemerlang!!
Mmg seronok
Hadir ke majlis anugerah ni..mcm2 acara yg di'hidang'kn utk ibubapa.
Semoga SABDA terus cemerlang
Dibwh pimpinan guru besar yg baru.
Aaminn



Adik & rakan2 memakai jubah berbaris masuk kedlm dewan..


Para penerima hadiah trmasuk Adik ddk dibarisan dpn ni..
© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™