Friday, January 16, 2015

Selamat Kembali Ke Sekolah

Salam
Anak2 dah semggu kembali ke sekolah...br atie nak update yer
Bzzz sikit...walhal mmg ingat
Awal pg isnin tu
Happy tgk anak2 g sekolah...kat TV menayang citer anak2 thn 1 msk sek
Gelak2 sorang2 melihat suasana mereka
Paling excited Mak-pak ler yer
Debar2 anak nk masuk tahun 1...klu yg okey tu,Alhamdulilah
Klu yg nagis tu..kelam kbt gak..hehe
Anak2 atie??
Tahun ni Abg sorang jer msh bersekolah...Adik tggu result SPM
Klu result okey...Adik sambung bljr lg
Ikut la kursus/aliran apa yg dia minat...atie & My IMAM ikut jerrr
Masa depan dia kan..kami hanya mendoakn.
Semoga kejayaan cemerlg milik Adik
Aaminnn

5 comments:

saniah ibrahim said...

nmpaknya anak atie sebaya anak kakak no3...berdebar juga tunggu result spm dia....bila tengok dak thn 1 tringat perangai ank2 .

Falsya said...

as salam kak atie..lama betul falsya xmenjengah ke sini..hehe..akak sihat?..

falsya yg anak baru sethn nie pun dh terbayang mcm mana la agaknye peel anak falsya pulak..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

Sunyi skit rumah..

Puan Kutu said...

Biasanya mmg macam tu kak atie, anak sekolah man pak yg excited terlebih

LYAfrina said...

thn ni tahun fasya masuk darjah 1.. mmg sgt eksited .. jadual lya pon bertambah sibuk.. rsa x sempat nk kejar masa

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™