Monday, July 6, 2015

Kisah Kami Di Bulan Puasa

Salam
Dah beberapa hari xupdate..sbk bebeno tuan rmh yer..hihi
Sbk hal anak2 jer
Tu pon 2 org jer..klu ramai entah ler camna..hahaha
Semlm kitaorg berbuka puasa kat jln jer
Sbb menghtr Adik  blk ke  UIA
Kawan2 1 bilik semua blk rmh masing2
Syian plk dengar klu dia berbuka..sahur sorang2
Gigih MyIMAM meredah JAM kat kolompo tu..nak ambik anak dia
Pastu redah JAM lg nak anto blk UIA
Pengorbanan seorg ayahkan?
Ibunya pon gigih kelentang kelentung tghari tu msk
Utk buat bekal time berbuka kat jln nanti
Walhal bln puasa
Mesti jiran2 india ingat tk puasa..hihi
Yg penting happy..dpt berbuka ..bersahur2 dgn anak2


5 comments:

syalinda johari said...

alahai truih teringat mak linda dulu pun macam tu la..misti masak letak dalam bekas, pastu makan dalam perjalanan..


selamat berpuasa kak...


saniah ibrahim said...

beruntung adik ibu ayah dapat bersama bersahur dan berbuka ,anak akak hanya bersama teman2 ....nak balik jauh,hanya tunggu nak raya nanti baru dapat bersama .

Puan Kutu said...

tu yg meriahnya puasa kak tiey..anak dua orang je..berkorban apa sajalah ye.hehe

LYAfrina said...

begitulah pgorbanan ayah n ibukan,,demia ank2..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam kak atie,
pengorbanan ibu ayah untuk anak2 takkan pernah berhenti kan3
eh3
ter emo pulop pepetang hari ni
sob3

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™