Tuesday, April 26, 2016

Nasi Goreng & Pisang Tanduk Goreng

Ni N3 beberpa hri yg lps yer
Atie msk sarapan nasi goreng & pisang tanduk goreng jer
Jgn sapa2 mintak lak..habih dah!
Pisang ni lbhan dr jualan My IMAM..yg rejek2 tu diaorg takmo
Tp elok lg..cuma saiznya kecik sikit jer
Sygggg..atie ambik blk blk
Hari2 goreng pon sedap....semlm buat pengat..mkn sejuk2..simpan lam esbok
Alhamdulilah
Rezeki kami yg berbudi dgn tanah.....mmg xrugi
Jemput cuci mata yer korang(^_^)


11 comments:

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

sedap nya kak pisang tanduk! huhu.. alhamdulillah rezeki kan kak =)

saniah ibrahim said...

Pisang tanduk goreng febret suami akak.
Ada kebun pisang sendiri tentu best kan boleh buat kerepek ....sedap

LiNa_Pg said...

Pisang tanduk goreng sebiji pun boleh makan 1family kan kak atie..sedap dua2 menu tu

Iman Lukman NulHakim said...

Nyam-nyam-nyam mantep sekali tuh mbak, lihat gambarnya saja sudah bikir lidah saya ngiler terus nih mbak :D

Puan Kutu said...

Sarapan ringkas nasi goreng.pisang tu klu buat goreng memang sedap.semalam je baru makan..tp beli la bukan buat.hahaha...

Norhayati Mohd Isa said...

Akak ada sebiji lagi pisang tanduk dlm petiais tu atie..
Ingat nak buat pengat lah..
Sebab dah masak sgt..
Tu hari konon nak menggoreng jugak..

Laaa dah habis ye..
Baru nak minta sikit pisang goreng tu..

Kakzakie Purvit said...

Pusalah Atie saban hari mencari idea nak buat apa lebihan pisang tanduk tu kan. Raya kali ini tambah meraiahlah dgn kerepek pisang tanduk. Kakak suka tau Atie:)

Qhaifa Nur said...

Lamanya nur x menggoreng pisang kak atie..selalu FIL bagi..ada kebun kan...lama dah x makn...sedapnya

adda syuhada said...

sedapnyer..

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Nabila Syifa said...

tangan sejuk bercucuk tanam menjadi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™