Thursday, July 21, 2016

Sampul Duit Raya Sepesel (^_^)

Salam semua
Ni nak citer pasai sampul duit raya yg 'sepesel' sikit
Bkn sepesel apapon....sbb ada nama kami sekluarga kat sampul tu!!Hahahha
Order dgn kwn FB(mungkin kwn blog jgk kot)
Ada offer...lajuuuu jer nempah ko.
Raya tahun ni anakbuah semua dpt sampul duit raya ni lar
Tu diaorg kata...sampul acik atie sepesel
Walhal seblm tu langsung xperasan...tang nama kat sampul tu
Hehehe..
Tahun ni jgk Adik...Abg dapat duit raya 'lebih' sikit
Maklum dah besarkan?Takkn dpt mcm bdk2 sek rendah lg..happy memasing
Senyummmmm sampai tinge!
Bg atie lak
Nama jer anakbuah atie/My IMAM... semua dpt duit raya
Walaupon dah kawen...ada anak...semua dapat!!
Tu diaorg sayang acik atie lebey..hihihi
Byk atie order sampul ni
Kita guna utk taun depan plk yerrrrr...


10 comments:

Kakzakie Purvit said...

Alang-alang dah order banyak apa salahnya guna utk tahun depan pulak
Bagus Atie - jgn letak tahunnya jadi boleh guna sepanjang masa utk raya:)

Shahida Dzulkafli said...

Cantik sampulnya..

Puan Kutu said...

Lawa dan istimewa betul..memang spesial betul ni kak atie.duit rayanya spesel tak?hihi

Puan Kutu said...

Lawa dan istimewa betul..memang spesial betul ni kak atie.duit rayanya spesel tak?hihi

norhidana miswan said...

mmg specel betul tuh

umi alya said...

K.atie beli kt mana tu? Kalu tau gitu awal2, boleh order..

umi alya said...

K.atie beli kt mana tu? Kalu tau gitu awal2, boleh order..

IeRA said...

CANTIK... Tempah kat fb mana ye

. . fil . . said...

Nak jugakkk...hihi
Selamat Hari Raya

Myra Jay said...

Wahhhh bestnya..
Tahun depan nak order gini jugak lah :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™