Sunday, June 11, 2017

Anak -Anak Pulang Bercuti

Alhamdulilah
Aanak2 atie dah pulang bercuti utk bersama2 kami dibulan Ramadhan ni
ADIK blk ari khamis ptg
Kami jemput Adik kat UIA & ABG plk ari Jumaat
Tak ambik Abg pon....naik bas jer....kami ttgu kat stesen bas TI
Happy sgt2 bila anak2 dah ada depan mata
Biasa klu sahur/berbuka puasa
Teringat kat anak2...apa diaorg mkn berbuka..mkn time sahur..bgn ke/tak
Semua dirisaukan,..hehe
Adik dah blk ni blh ler ibu mula membuat kuih raya
Ada lar kawan kat dapo...takde la mengantuk sensorang

Hadiah dari ABG & ADIK...sempena besday ibuayah yg dah 'trlepas'..hehe

3 comments:

mamawana said...

Salam Ramadhan

Raya di mana kali ini? Mamawana nak balik beraya di Kg Gajah dua tiga hari. Nak singgah Parit dan jumpa sepupu ramai kat sana.

Amie said...

Assalam Atie,
nampak gembira sekali, moga berbahagia di hari raya bersama insan2 tersayang.

saniah ibrahim said...

Seronok Atie anak2 dh balik...
Akak anak2 dah nak raya nanti baru dpt berkumpul semua.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™