Sunday, April 8, 2018

GIVEAWAY HADIAH MELETOP-JOM JOIN!!!

Sapa nak SAMBAL GARING CHE NOR FREE??
Jom join GA nih!!
http://www.leaazleeya.com/2018/03/giveaway-hadiah-meletop-by-lea-azleeya.html

Salam semua...maaf lar baru nak update ttg GIVEAWAY ni
Atie adalah antara salah sorang SPONSOR utk giveway ni...sempat lg klu nak join nih!
Mcm2 hadiah yg diwar2kn utk para pemenang
DUE:9 April..ESOK!!

SENARAI HADIAH

➦ 2 helai Tudung Aidijuma + sebuah buku motivasi preloved x 3 pemenang (Lea Azleeya)
➦ Wang Tunai RM50 x 1 pemenang (Shad)

➦ Sebuah Komik Jali Ohsem x 3 pemenang (Ankel Jonni)

➦ SEBOTOL SAMBAL GARING CHE NOR(150GM) X 5 WINNER(KAK YANG)

➦ Hadiah Misteri x 1 pemenang (Lea Azleeya)

2 comments:

sayidah napisah said...

dah join dahhh Giveaway Meletop nii hehehe :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Terima kasih Sayidah....jgn lupa ADD Fb kak atie ya..

Inspirasi Azatie & Atie Azatie(fb lama kak yang)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™