Tuesday, August 26, 2014

Sarapan Hari Ini

Salam semua
Sarapan arini mmg best....sbb beli jer..hehe
Sebenarnya 
Kuih ni mmg penuh nostalgia atie kecik2 dulu
Lempeng pisang..yg lamnya ada inti kelapa
Mmg trbaek!
MyIMAM beli pg td...katanya arini atie takyah msk sarapan
Relex jer...(^_^)
Masih ada org jual/buat kuih ni kan?
Biasa geng 'makck2' jer yg rajin/tau buat kuih nostalgia ni.
Ingat dulu
Masa kecik2..klu ada pisang kat umah
Arwah MAK...
Selalu buat lempeng..minum lak air kopi!!
Sedapnyaaa...

6 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

kalau balik kampung suami, kak ipar sy selalu buat ni, sy kurang minat, tapi kalau dah depan mata, sy belasah ajer, hehehe

LYAfrina said...

kuih tradisional.. mmg sedapp.. hrp adalah generasi akn dtg y pndai buat n rsa sedap cam org dulu2 buat

lieyalatif said...

payah nak jumpe kuih lame2 gini....lieya dah lame tak nampak org jual lempeng2 camnie...kalo dpt syok nie..semerbak bau harum daun pisang....

saniah ibrahim said...

kat tpt kakak ni xde pulak org jual lempeng pisang apatah lagi yg ada kelapa ..kalau jemput2(cucur) pisang ada juga.sedap agaknya dh bungkus daun pisang........

SeputihSalju said...

dah lama tak mkn lempeng pisang.. samalah.. mak sy pun kalu ada pisang rajin buat lempeng pisang..


mamawana said...

Assalam

Sedap tu asal pisang...janji pisang, tepek pisang...auuummm

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™