Monday, December 21, 2015

KARI DAGING + KENTANG

Kat rmh atie mmg jarang msk kari
Mungkin sbb jiran kiri-kanan india...hari2 bau kari..hilang selera dah
Hehehe...
Tapi arini rajinkn jg buat kari daging + kentang
Jenuh nak lembutkn daging...liat bebeno!
Lgsatu klu msk kari...atie suka buh kentg byk2
Suka ratah2 gitu..klu g kenduri kawen....suka ambik kentgnya dr daging
Sedap ooooo
Arini awal msk tghari...anak bujang atie nak g kelas memandu
Jadual pon tk tentu..kdg2 pg..kdg2 ptg
Hem ikutkn jer...janji selesai blh test JPJ
Leh jd 'driver' ibu klu nak g mana2..maklum Ayah sbk!
Okey la..Jemput semua


7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Samalah dgn rumah kakak kalau masak kari kentangnya habis dulu berbanding daging atau ayamnya..

saniah ibrahim said...

Mengancam lah kari atie...
Kat rumah kakak pun jarang masak kari sebab abang kurang suka.Tapi kalau si bongsu Iman ni pulak suka kari ayam tanpa santan kurang pedas.

saniah ibrahim said...

Mengancam lah kari atie...
Kat rumah kakak pun jarang masak kari sebab abang kurang suka.Tapi kalau si bongsu Iman ni pulak suka kari ayam tanpa santan kurang pedas.

Azura Aziz said...

bestnya kak atie kari daging.. pastu ada lebih kari bole buat cekodok or lempeng.. oh sedapnya..

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Peberet aina ni kak tie...! pastu kari ada lebih boleh buat cucur kosong cecah kari. Mabelesss. hehehe =)

Puan Kutu said...

sy pun jarang masak kari..bukan sebab jiran..sebab tak berapa suka..sesekali kena mabeles juga kak atiey

Treat and Trick said...

Kat rumah kak, kari pilihan no 1...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™