Thursday, March 3, 2016

Menu Hari Ini.

Salam semua..
Arini msk simple jer..yg pasti juadah pedas wajib ada!
Menu arini
Ikan cencaru sumbat sambal,sambal tumis udang
Ngan tumis sayur campur suhun
Udang fresh beli dgn kakak yg kayuh beskal tu
Murah jer dia jual udang
Klu kakak tu dtg...mmg atie beli lbh sikit udang
Blh buat sambal...rencah dlm sayurankan?
Kdg2 ada jgk dia bwk udang kering.....beli jgk...ssh nak jumpa udang kering elok.
Jemput semuaaa....







5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Ini kalau makan bersila mahu tak boleh bangun Atie sedap sampai lupa nak bangun. Kalau duduk kat kerusi masih ok sikit:)

Qhaifa Nur said...

Anak nur klau de sambal mmg hidup kak...lama dah x mkn sambal udang ni...

Puan Kutu said...

sedapnya menu..udang ni peberet tau..afia pun suka..harini sy masak sambal ayam je ngan buncis goreng.baru sudah lunch je ni.hehe

Azura Aziz said...

sedapnya nmpak sambal udang tu kak ati..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak zakie~Hahha kak zakie...klu ada tempoyak atau pekasam maybe mmg xbangun kak :)

Qhaifa Nur~sama la rmh kak atie ni..klu xder sambal masing2 slowww jer mkn

Puan Kutu~Kat rmh ni udang dgn sotong mmg poberet...tp xleh amalkn sellau kang gout plk :)

Azura~Terima kasih singgah rmh kak tie yer.Klu dkt leh mkn sama2 kan zura..hihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™