Sunday, May 22, 2016

Hai La Cermin Mata...

Bila usia meningakt ni
Nikmat mata ALLAH tarik pelan2.....sbb dah jd rabun!
Jd trrrpaksa
Bercermin mata klu nak baca buku atau nk bkk HP
Dulu elokkkk jer...masih terang!
Skrg ni..klu tak pakai..kaburrr jer tulisan kat buku/hp tu
Tp klu jarak jauh...mata atie masih terang lg
Agaknya atie ni rabun dekat kot dak?
Yg kelakarnya....1 cermin mata ni..atie kongsi dgn My IMAM
Camna blh sama lak power mata kitaorg?
Niii..skru bingkai lak ilang
Nk g repair kat kedai lom sempat2 lg..nk baca kena sangkut kat 1 tinge jer
Hadoiii...seksa sungguh!!
(^_^)
Hai la skruuuu...mana la ko...

5 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Assalam Kak Atie.. samalah kita pun dah rabun ayam ni.. hahahha

Lea Azleeya said...

lahai sian lak kak atie... Kene pegi repair cpt2 tu kak.. hehe..

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Assalam kak atie..
alahai sian nya.. mana la jatuh skru nya tu..moga dpt carik skru nya kak. hehehe
kebetulan sama ye power dgn imam kak atie. =)

SYANI said...

Ini memang masalah si kaca mata.. saya pun selalu gak kena camu.. tapi yang selalu jadi, patah tangkai la..dikerjakan dek anak2.

saniah ibrahim said...

Nak kena ganti baru ni atie...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™