Saturday, May 28, 2016

Selamat Bercuti Semua...Selamat Menghadapi EXAM Abg.

Bermula  semlm..last day sekolah ye
Happy la anak2...dok rmh..yg pening mak pak
Pikir camna nak lakukn supaya cuti kali ini bermanfaat kpd anak2.
Atie cdgkn bg anak2 yg nk exam 'besar' tahun ni
Elok 
Dimasukkn ke kelas2 tuisyen utk persediaan mereka.
Jd xde la mereka boring & membuang masa dn tv & tenet jer
Cuti sekolah kali ini
Anak llaki tak blk pon....spt tahun2 seblmnya
Abang sdg bertungkus lumus menghadapi examnya
Selama 2 mggu
Dok berjauhan..hanya doa & bg kata2 semangat utknya jika atie call
Semoga dia terus cemerlang
Aamiin
Kpd rakan2 alam maya yg nak g bercuti2 Mesia
Selamat bercuti..jg keselamatan anak2 jg

4 comments:

Ahmad Hasif said...

cuti sekolah dah bermulaa. seronok2..
dkt sini pun cuti juga.. cuti keaamatan.. hoho lama oo cuti..
merasa juga rehat ni..


Blogwalking sini, jom belajar tutorial ni

How To Display Author Info Box in blogpost article...

Nooriah Abdullah said...

happy holiday Atie
bestnya kan boleh rilekss ni
cuti sekolah

Puan Kutu said...

Cuti sekolah sekali cuti sambut puasa..best la budak2..yg kt rumah ni pun heaven la malam boleh tido lambat.hehe

Puan Kutu said...

Cuti sekolah sekali cuti sambut puasa..best la budak2..yg kt rumah ni pun heaven la malam boleh tido lambat.hehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™