Sunday, January 6, 2013

Anak-Anak Kembali Ke Sekolah

Salam semua..
Baru hari ini...atie dpt 'mengupdate' blog yg dah sebln lbh sunyi sepi...hanya sticy post ttg pemanggang jer.
Alhamdulilah,anak2 atie dah kembali ke asrama semula.Tinggailh atie ngan MyLaling kat umah...kembali berdua.
 Adik br 3  hari kembali kesekolah & Abgnya pula dah 2 mggu.Spt biasa bila anak dah blk ke asrama..Ibunya la yg paling sedih!
Mmg sebak rasa hati....
sepjg perjlnan pulang kerumah....brlinang airmata.Sampai umah pon xblh nk tido...mcm trpandang2 kelibat anak2 .
Adik tu 
blh jg atie jenguk setiap mggu(dekat)...TP Abgnya jauhhhhhhh bkn main.Mcmana la atie tak sedih...tak sebak...rindu kat anak bujang nan sorang tu!
Bak kata MyLaling...
atie kena tabah,demi masa depan anak2.Sok2 depa dah kawen..ada kluarga sendiri...takkan atie nk nages cam skrg.Entahlah....
Doa atie
 setiap saat & waktu...mereka sentiasa dilindungi oleh Allah,diterangkn pintu hati & dipermudahkn dlm menuntut ilmu.
Aminnnnn

10 comments:

Norhaizan hakim said...

Begitulah ibubapa...sebesar mana pun mereka, rasa mereka masih hingusan dan kita sentiasa ingin melindungi mereka.

ieda said...

alhamdulillah .. memang semua dah kembali ke sekolah kan kak ;)

Tihara said...

moga semuanya berjaya dengan cemerlang kak :)

Cikgu Ma said...

sabaq kak...doakan yg baik2 utk anak2 akak ^_^

Yantisa said...

berpisah demi kebaikan anak-anak . Mak ayah boleh bercinta semula macam masa muda untuk mengubat rindu pada anak-anak . Akak doakan yang terbaik buat atie sekeluarga.

syalinda johari said...

sabaq kak atie, agaknya macam ni la mak saya dulu pun, saya ni dari sekolah menengah kat hostel, pastu masuk matrikulasi pun jauh kat kola pilah, pastu masuk upm..kampung kat perlis nun, jangan mak, saya ni pun sedih ja tiap kali nk balik ke asrama..huwaaa...ni dh kawen pun dok kl..ntah bila nk dapat balik kerja kat perlis.

nuyui a.k.a miss YUI said...

dah sunyi rumah tu.. adik2 dah pulang beljr ke tmpt msing2..

Falsya said...

amin3..

Mimie said...

mesti sunyi rumah kan kak anak anak dh gi skola

nanakimie said...

huhu....jangan sedih2 ye sis....semoga anak2 sis sentiasa menjadi kebanggaan sis sekeluarga:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™