Sunday, February 17, 2013

Adik Kembali Ke Asrama

Salam semua.
Setelah hampir semggu bercuti kat umah..arini Adik akan kembali ke asrama.InShaaAllah kul 2 lbh nanti kami akan bertolak.
Sedeyyyynya la....biasa dgr suara dia...kelibat dia...kdg2 gaduh ngan dia(hihihi),arini dah nk balik keasrama.Tp yg bestnya blk bercuti kali ini,Adik bljr memsk!!
Ibunya asyik bising jer....
tu yg dia mula bljr memsk.Risau gak sbb atie ada anak pompuan tp xbape reti memsk...Sok2 sapa nk ambik jd menantu(wah!ibunya dah xsabo nk timang cucu ya..hihi) 
Bkn apa...sekurang2nya
dia ada basic utk memsk.Boleh la,dr tak reti langsung.Mmg la byk masa dia kat asrama..belajar mcm2 subject tp memsk kena tau gak.
Dulu.....
 atie umo 12 tahun dah blh msk,ya la mak-ayah g sawah,depa blk dah letih & lapar.Kasihan kat mak blk dr sawah kena msk pula,jd atie la yg ambil alih memsk...tp yg mudah2 la.
?Korang lak umo bape dah mula/pandai memsk?



8 comments:

SeputihSalju said...

anak k.atie umo berapa ye?

inazamri said...

saya bole masak darjah 6 sbb dok ngan nenek..bila dia kat dapur kita mesti kena ada gak..kalau tak siap la nnt potpetpotpet hehhehe

Acik Erna said...

assalam atie..atie sama macam acik..seawal umur 9 tahn dah bealajar masak nasi..

Kesuma Angsana said...

abis dah cuti2 ye

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam seputihsalju..dah remaja anak k.atie ni :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Inazamri..klu dok ngan nenek..gerenti lggggggg pandai masak kn?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna~biasa la org dulu2 ,anak dara kecik2 dah diajar memsk :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kesuma Angsana~habih dah :(

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™