Monday, February 4, 2013

Rindunya Dengan Budak Nie..

Salam semua...
Dok sorang2 kat rumah mlm ni..tetiba teringat kat budak kecik ni!...Anak adik atie yg yg paling bongsu kat Ipoh.Budak yg nak atie jg & nk mamek tuh!(^_^)
Mmg geram tgk dia ni...
masa atie jg dulu(adik g IJN)...klu  ngah masak kat dapo...dia la yg setia menemani atie sbb dia nk MAKAN.,,siap pegang pinggan tu!
Suka mkn ni..bg la maknan apa pun,semua masuk molot!.Tak bape pandai bercakap lg...klu bercakap pon...bahasa 'jerman' dia la yg kuar :D
Emmm..rindunya Ibu ngan Aqmar tau...
rasa nk bawak dok sama ngan atie,biar atie yg jaga.Agak2 mama dia nk kasi tak?hihi


12 comments:

intanfirdaus247 said...

comelnya Aqmar..best kan ada dak2 tecik n...

Im happy being alone said...

Comelnye dak ni..
Follow you!

ekinashikin said...

wah..montel2 nih...

Izan Ishak said...

alolo...comeynya aqmar ni kak atie!

inazamri said...

comelnye.lagi2 kalau dah lama tak ada anak kecik ni mmg rasa tingin sangat ada budak kecik kat rumah kan.semoga ibunye kembali sihat

Ummu Muhammad said...

kaktie rindduuu dillah! alahai syimbamnyeeee..nk gigit je rase

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

IntanFirdaus~mmg best ada anak kecik kat umah :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Im happy being alone~Terima kasih.Follow you toooo..!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ekinshikin~mmg montel dia nih!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan~mmg geram klu tgk anakbuah k.atie ni...dah la br nk pandai cakap...:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Inazamri~Terima kasih Ina atas doanya.Mmmg betul,klu dah lama xder anak kecik kat umah..best sgt klu tetiba kita jg dak kecik lak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

UM~k.atie pon windu gak ni,lama xsinggah kat blog UM.Hero 2 org tu sihat ke?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™