Thursday, January 14, 2016

Menu Harian Kami

Salam semua
Walaupon mkn berduaan jer tp...mesti penuh 1 talam jgk..hehe
Dajh trbiasa kot...mesti ada 4 juadah dlm 1 hari
Apapon xpe...janji penuh..hihi
Rezeki kami hari ni
Sambal sotong,ikan goreng,masak lmk kobis & cendawan goreng
Tggu My IMAM blk keje..mkn sesama
Sementara tu nak 'jln2'umah kengkawan jap
Maafkn atie sbb lbt brkunjung balas ke 'rmh' korang yer
Jap lg atie mai.....


7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Dah kata pun isteri rasa tak selesa kalau tak masak Atie
Apa lagi bahan semua dah disediakan utk dimasak kan:)

Puan Nemo said...

sedapnyerrr....

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

sambal belacan mana?????
hehehehe

Rizziela said...

sedapnya

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Mencik tau. Selalu ziarah rumah kak atie ada makanan sesedap. Wuhuhu..
Sambal sotong tu sangat menarik perhatian! =)

saniah ibrahim said...

Menu yang menyelerakan ni atie ada sayurlemak dgn sambal memang regu nya lah tu.

QasehnyaRania said...

semuanya menu mbuka seleera.nk nk sambal sotong tu kak.
saya skrg msak mkn berdua dgn rania je.suami nk diet. makan sayur + sumber protein sajok.. so, masak pon xda la meriah

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™