Friday, January 8, 2016

SELAMAT TAHUN BARU..!!

Bismillahirahmanirahim

Dah bberapa hari berlalu dlm tahun 2016 ni
Baru atie sempat nk update!
Camna nk buat azam baru nih?hehe...maaf sgt2 bz memanjg
Kpd rakan2 alam maya semua
Atie nk ucapkn SELAMAT TAHUN BARU
Doa atie semoga dtgnya tahun baru ni...ALLAH berikn kesihatan yg baik
Buat atie...family atie & Apak
Semoga kami dimurahkn rezeki melimpah ruah..Aamiin
Anak2 atie cemerlang dlm pjran mereka
Cemerlang dlm ilmu dunia & akhirat..jd anak yg soleh/solehah
Dgn pertambahan usia
Kami semua makin melipat gandakn amal ibadah kpd ALLAH
Impian atie nak g Mekah sekluarga bersama Apak
Akan dimakbulkn oleh ALLAH
Aamiin

P/S:Semoga ditahun 2016 ni atie lg rajennnnn update blog..tp entah ler..awal2 tahun pon dh rejek salah satu azamnya.... :(

Sayang semuaaa!!

6 comments:

Arol Mubin said...

Assalamualaikum, kak Atie. Selamat tahun baharu 2016! :)

Tertunggu-tunggu jugak entri 2016 daripada kak Atie, hari nie baru muncul. Selalu kecur air liur kat asrama bila masuk blog nie sebab tengok gambar masakan kak Atie. Hehehe! :D

Semoga segala impian dan doa kak Atie akan dimakbulkan oleh Allah SWT. Aamiin. Insyallah. :)

Arol pun baru beberapa hari lepas update blog selepas 4 bulan menyepi. Harap 2016 nie kita sama-sama rajin update blog lah ye. Hehehe! :D

Eh, terpanjang pulak komen!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

TErima kasih Arol dlm sbk2 study....sempat jenguk blog kak atie yg bersawang ni.Aamiin.Selamat Tahun Baru 2016 buat Arol juge.

Kakzakie Purvit said...

Semoga tahun ini lebih bermakna dan lebih baik dari tahun yg lepas-lepas Atie.

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Selamat tahun baru kak! =)
Semoga tahun ini lebih bermakna dari tahun sebelum nya. Amin.

dear anies said...

slmt thn baru 2016

LYAfrina said...

selamat tahun baru kak..smoga smunya baik2 utk kita pd tahun ni

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™