Wednesday, February 17, 2016

Membersihkan Kebun Kami Yang Baru Dibeli #1

1 FEB 2016-SG TIANG

Alhamdulilah
Atas rezeki yg Allah berikn dpt la kami menambah sdkt aset
Buat anak2....cucu cicit dimasa akan dtg..In Shaa Allah
Harga tanah skrg pon dh meningkat
Tak tau la masa zaman cucu cicit nanti...lg melambung kot.
Kat area kg2 sini...seekar pon dah capai 50k..60k
Tp tu tanah yg hampir dgn jlnraya
Klu tanah yg ada geran 'hitam'....lg la melambung2 rega..tak msk dek akal
Semua urusan kat pjgbt tanah selesai bln jan aritu
Jdnya..awal bln FEB ni pekerja My IMAM
Start membersihkn kebun trbiar tu
Semoga dipermudahkn segala kerja2 yg sdg dilakukn
Jgn la eskavator tu meragam jer...pening My IMAM nk repair








Atie dtg kebun pg tu.....nk kutip kelapa muda !!!

8 comments:

saniah ibrahim said...

Alhamdulillah...dapatlah jadi aset utk anak cucu kelak..
Atie...umbut kelapa tu pun sedap jugak buat masak.

Saniah Ahmad said...

alhamdulillah,,, aset untuk anak cucu tu hihi,,tengok kelapa muda tu menyelerakan nak2 sekarang ni musim panass,,

Kakzakie Purvit said...

Waaahhh! bestnya atie:)
Batang kelapa tu boleh jual kan (tempat kakak ni ada org beli)
Kelapa muda apa lagi makanlah. Kalau ada yg nak beli pun boleh jadi duit tu Atie.

Norhayati Mohd Isa said...

Sedap atie umbut kelapa masak lemak..
Alhamdulillah murah rezeki atie tu dapat tambah aset kan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak Saniah~tingin gak nak umbut tu tp pekerja indon tu sbk..xdpt nak tlg potongkn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Saniah Ahmad~Alhamdulilah,rezeki anak cucu akan dtg

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak zakie~ha'ah btg klpa mmg Hb buat jual kak...blh la buat tampung kos minyak eskavator tu dgn gaji pekerja

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Norhayati Mohd Isa~Alhamdulilah...mmg xsempat nak ambik umbut..hihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™