Friday, November 15, 2013

CUTI PERSEKOLAHAN BERMULA!

Salam
Arini bermula la cuti persekolahan utk anak2 kita
Trmasuk anak2 atie juga
Arini juga
Nak ambil Adik(anak pompuan) kat asramanya...tak jauh pon..SABDA jer.
Semoga
Sepjg percutian anak2 kita ini 
akan dimanafaatkn dgn sepenuhnya...samada g bercuti/melakukn pekara2 yg brfeadah
Inn shaaAllah
Utk anak2 atie...
pengisian utk mereka sepjg ct telah pon dirancang.
Semoga dipermudahkn.
Aaminnn



p/s:tahniah utk anak2 rakan2 blogger yg telah mencapai kejayaan cemerlang dlm UPSR

9 comments:

lieyalatif said...

tu laa...sonok anak2 lieya nak cuti sekolah nih...lieya pun cuti sebulan lebih le nganto dieorg pagi2 ekekeekekek

Cheq Sue said...

bebudak dah boleh bercuti kak atie...cikgu2 ni haaaa... berla,bak lagi yang belum selesai.. :)

Qhaifa Nur said...

bole relaks juga ni...kalau tak subuh dah gerak bangun gi sekolah....

KakNi said...

tengah pikir lagi ni nak bawa anak2 ke mana...

QasehnyaRania said...

as-salam
sronok kan cuti sekolah.
saya pon lega.hihi

*akaka, tima kasih ye :-)

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

Memang best cuti skolah kan..

syalinda johari said...

syoknya cuti sekolah kan..selamat bercuti untuk anak2 kak atie yer..take care cuti2 sekolah ni, jangan pi mandi sungai tanpa ditemani ibu bapa..takut tgk byk kes kat berita..

Queen Teratai said...

cuti sekola bermula.. musim2 bercuti-cuti malaysia pun bermula.. hehehe

Puan Kutu said...

baru semingu cuti sekolah ni anak sy pun dah bising2 boring kt rumah..:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™