Saturday, December 28, 2013

Puding Roti (Hana)

Salam & slmt berhari mggu semua.
Puding roti ni atie buat semlm..juadah minum ptg kami skluarga.
Paling suka anak bujang atie lar.
Ulang alik bukak esbok
Puding ni byk kali gak atie buat...siap ajar kat adik resepinya!
Terima kasih pd hana
Yg brkongsi resepi yg mudah & sedap ni.

 

10 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Nk cikittt ;)

Petak Bunga said...

tengah fikir apa nak masak hujung minggu ni..
hi..
sedap makan sejuk tuh

imm said...

cantiknyee puding roti akak..kt umah ni ade 4 keping roti expired esok..tp bahan lain takde la pulak..hihi

Puan Kutu said...

sedap kak atie..sy dh lama tak buat

Bbwana adienia said...

salam kak..

pudding roti ni memang sedap..dah lama x buat..

adda syuhada said...

eh sama plk puding kita ari ni...tp adda punya xsempat nk me'marble'..main curah cmtu jer..hihiihi

Bicara Kak Noor said...

cantiknya puding macam syang je nak merosakkan nya bole try nanti mesti sedapppp

CikLily Putih said...

cantik plak tengok puding roti ni lah

QasehnyaRania said...

share la resepi kak. hihi

QasehnyaRania said...

share la resepi kak. hihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™