Thursday, October 8, 2015

Adik Pulang Bercuti SEM

Selasa lps Adik mula bercuti SEM
Baru habis exam....semoga Adik dpt result yg trbaik
Aamiin
Abis exam ari isnin....tp kitaorg dtg ambik ari selasa
Biarlah dia habiskn masa dgn kengkawan
Lgpon ct lama.....awal bln 11 sok br kembali ke UIA
Sepjg jln..mmg brjerubu jer
Maklum ngah musim...prtghan jln...hujan lebat plk!
Sampai xnampak jln..bahaya betul !!
Alhamdllh
Kami sampai ke Perak kul 8 mlm
Byk nooo..tpt singgahnya..tu yg lewat sampai.
Pd Adik slmt berct...(mesti claim tido dia yg tak cukup tu..hihi)
Masa kat U..asyik study sampai 1-2 pg
Tambah2 nak exam..study hard(^_^)



5 comments:

saniah ibrahim said...

Adek dah cuti ya atie....anak kakak harini ada 1 paper lagi ,lepas tu baru cuti panjang.
Betullah atie pasti dia claim tido kan...

saniah ibrahim said...

Adek dah cuti ya atie....anak kakak harini ada 1 paper lagi ,lepas tu baru cuti panjang.
Betullah atie pasti dia claim tido kan...

aziekz said...

Ohhh.,rindu iium matric😂

Kakzakie said...

Bukan yg belajar kat U aje kalau cuti balik rumah suka tidur tapi yg duduk asrama balik pun sama Atie. Macam dah jadi trend pulak.

Puan Kutu said...

Biarlah adik tidur..memang gitu fesyen bebudak u habis exam qado tidur la.hehehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™