Wednesday, October 7, 2015

Sambal Tumis Ikan Bilis + Petai

Salam semua
Lama menyepi..maafkn atie...menjak Apak sakit ni
Byk masa atie ulangalik ke Ipoh..jg Apak
Nk berblog pon xsempat
Klu blk TI jer dpt bkk laptop & update
Semoga kwn2 semua baik2 shj yer..tambah2 time jerubu ni
Ada yg kecur tak tgk sambal petai atie tak?hihi
Ni bkn msk kat rmh atie yer
Sbb My IMAM mmg tak bg petai 'naik' rumah..dia tk suka
Ni atie msk kat rmh adik Ipoh
Mmg berselera mkn lerr...lwn2 mkn dgn adik & suaminya
Klu My IMAM tau wife dia mkn petai..habih larrr!!
Syyyyyy........dediam jerrrr(^_^)


3 comments:

saniah ibrahim said...

Memang kecur sangat tengok sambal petainya yg banyak gitu.
Suami kakak pun sama tak makan petai2 ni atie...kakak je semua bedal.

adyna AB said...

Sedap ni kak atie, kena lak ada petai , semoga abah kak atie sihat, selalu follow cite kak atie dlm Fb ttg abah kak atie ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak Saniah~Mmg meriah buah petainya kak..hehe

Adyna AB~mmg sedap!nambah2 nasik....T/Kasih mengikuti perkembangan ayah akak

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™