Friday, October 30, 2015

Kisah Raya Korban Kami

Sebagai kenangan buat kami
Tahun ni buat ibadah korban kat rmh...raya pertama tp blh ptg
Buat di rmh kakakipar...kt rmh mertua
Tahun ni.. bykkk dpt daging
Penuh dah dlm esbok....Alhamdulilah,rezeki .
Dah brtahun2 dok kat taman ni
Sekali jer pernah dpt daging...ms mula2 pindah sini
Pastu xpernah pon dpt daging
Tp tahun ni...dpt lak!!!!!
Cam pelik plk.....tp dah rezeki..org htr kat rmh..ambik ler
Ni antara gambar2 yg sempat di snap
Seram ooooo..
T/kasih kpd jiran2 kg yg dtg membantu
Melapah daging...mengagih...hingga selesai
Alhamdulilahh




2 comments:

Diana Rashid said...

murah rezeki..seronok kalau dapat daging dari jiran2 sebab rasa la kita ni diingat juga..kan??sedar jugak diaorang kewujudan kita ni walaupun jarang bertegur sapa sebab masing2 kerja..betul tak??

saniah ibrahim said...

Tahun ni kakak dpt satu je,tahun2 sudah penuh aisbox...apapun Alhamdulillah rezeki .

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™