Tuesday, January 5, 2010

Adik potong Rambut...

Arini sedih lak.....trpaksa rambut Adik dipotong sbb nk masuk asrama mggu depan....atie mmg syg sgt kt rambut Adik tue...atie bela dr bby lg...punya la lama!!Tapi nk buat camna....nanti Adik ssh nk jaga kt asrama....mesti dia sibuk ngan pelajaran & pelbagai xtvt....kalau kt umah atie la yg selalu ikat & sanggulkn....nagis gak dia masa atie potong tue....pada Adik jgn sedih2...nanti klu Adik dh besar, bela blk rambut tue ye sayang!!ibu pon sedih gak....nie la gambar rambut Adik yg atie snap seblm dipotong & setelah dipotong....sayu rasa hati..huuu...
Dia x bg atie masukkan dlm blog...tp atie nk buat kenangan....jd senyap2 atie buat n3 pasal rambut dia nie..



6 comments:

Sue @ Nenie said...

Salam Akak..
Wah, panjangnya rambut Adik...so tak mustahillah kalau dia rasa sangat sedihhh kan?

Takpelah..Nanti dan besar, boleh simpan lagi..

Kak, kata orang kalau rambut yang dipotong tu di tanam di tempat yang redup spt di bwh pokok ke..nanti rambut yang lain yang bakal tumbuh pun lagi cantek dan subur...(mitos or betul tak dpt pula dipastikan...)

Watierman said...

Salam Atie...sama panjang dengan rambut Reena lebih kurang...memang sedih kan...dah jaga lama cam tu...tapi tu lah...kalau dia pandai ikat sendiri rambut tu tak pa la!
Apa-apa pun Tahniah & Selamat menempuh kehidupan baru nanti!

LOVE2COOK said...

Wow, such a long hair! Dulu Love time sekolah, mmg rambut panjang...tebal sgt! Keluar sekolah je, dah gi potong layercut! kekeke..:)

But I never missed my hair...dunno why. As a punishment, Love's hair asyik gugur jer now! Errr...

Wishes to Adik..take care in hostel! :)

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

salam ninie...tue mmg syg sgt!maklum la lama nyimpannya...sepupu dia selalu jealous ngan rambut dia nie..hikhikNanti la k.atie tanam kt bwh pokok..moga2 betul la...

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

salam k.watie...mmg panjg rambut Adik tu...lama atie simpan n jaga!Adik blh ikat sendiri tp akak tau la mcmana penjgaan klu rambut pjg nie...kena teliti n rajen.kt asrama tue byk xtvt n kena kejar masa,atie takut Adik x sempat nk jg rambut dia tue.Takpe la sok2 dia dh besar..leh simpan lg..insallh.Timakasih...

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

Hi!!Love...tu la k.atie pon syg gak kt rambut tue!!sbb k.atie pon simpan rambut pjg gak...still simpan panjg sampai anak dh besar...hubby k.atie suka!!!pssst..secret tau!!hikhik

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™