Friday, January 1, 2010

Bertemu KIta Di Tahun Baru....


Assalamualaikummmmmm....Hari ini kita berada di tahun baru...2010....cepat rasanya masa brlalu...baru lg rasanya berada di tahun 2009....Semoga kehadiran Tahun baru ini....atie tambah matang..sihat selalu..bykkan amalan..dan sentiasa bersyukur kpd rahmat yg ALLAH kurniakn pd atie selama ini....Pada kengkwn sume,semoga ikatan persahabatan kita dialam maya ini akan terus kekal...& semoga satu hari nanti,kita kan brsua..Insallh.Sempena tahun baru ini,atie cuma masak nasi ayam jer....penat dlm perjalanan pon.... lom abih lg!semlm atie sambut tahun baru kt dlm kete je...tp jlnraya mmg sibuk sgt2...memasing nk sambut tahun baru kan!!




8 comments:

LOVE2COOK said...

HAPPY NEW YEAR 2010 Kak Atie!!! May U have a blessed year ahead! ;)

E-na Zarina said...

hepi new year 2010 kak atie...semoga akak sihat n bahagia selalu....E-na lapau ni dtg nak mkn nasi ayam...he he

ima said...

salam atie...selamat tahun baru jugak buat atie sekeluarga...moga bertambah2 bahagia dan comellah atie hendaknya...

wah!!bertuahnya anak2 atie,dpt makan sedap sempena tahun baru...kak ima ni tak sempat nak masak pun,sibuk dgn urusan persekolahan anak2.hihihi,alasan.

Watierman said...

Salam Tahun Baru Atie....Moga Tahun ini membawa keberkatan dalam kehidupan kita semua..Amin!!

Rehat lah...mesti penat lagi tu..kan??

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

hello Love!!! timakasih Love..you tooooo..

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

hepy new year tuk Ena gak...timakasih..bwk la blk tp x sdp mcm Ena masak laa...

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

salam k.ima..emm mmg dh comel n montel la kak..hikhik.Ala kt umah atie ni tinggal sorang jer anak atie..yg si Abang masih di asrama lg!yg dok perabih nasi ayam tu..somi ngan anak pompuan atie la...

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

salam k.watie...sht kak?sibuk akak ngan anak2,somi n tempahan kan?semoga akak diberi kesihatan yg baik di tahun baru ini..insallh

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™