Friday, January 15, 2010

Terubat Rindu....

Nak dengar cite tak???semlm(ptg)...punya la atie rindu ngan Adik,ajak mylaling g sek asrama dia....walaupon klu ikut peraturannya,waktu melawat hanya pd hari sabtu-Ahad...tp atie ttp gak nk pegi(sian lalingku..kena ikut kerenah bininya)....Masa kt pak guard tue,lama gak lalingku brsoal-jwp....tp pastu dia izinkn gak kami masuk...Alhamduliah selesai dugaan pertama...pastu jumpa lak mak warden....dia nie pon satu hal...buat gerammmm atie jer...bknnya atie nk naik asrama pon....nak jumpa Adik kt kantin jer,tp dia punya soal-siasat?fuhhhhh....Akhirnya!!dpt gak jumpa Adik kt kantin jer...rindu sgt2 ngan dia...dpt la sembg2 & peluk2 dia...ilang rindu atie...Adik pon nampak ceria jer...Alhamdllh!!..Adik cite dia sonok sek kt situ..kawan2 baru pon dh ramai...kakak2 senior & guru2 pon baik2 semua....tp mggu nie Adik blm belajar lg sbb mmgu nie...mggu orentasi tuk bdk2 tingkatan1...byk xtvt diaorg kt luar je...




2 comments:

kakchik said...

salam atie. hikhik, ni mesti kes ibu yang homesick bukan anaknya.
dulu2 masa kakchik dok asrama penuh, mak ayah tiap2 minggu dtg bawa makanan, bimbang anaknya tak dapat makan secukupnya. nasib baik sek dekat je dgn rumah.
sbg anak mmg best la kena peluk cium dr mak-ayah, kalau kat rumah jgn harap nak kena peluk-cium macam tu hehe.
adik sek kat mana tu?

JMR said...

muka adik btudung biru tu cam fara fauzana la..cute...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™