Wednesday, February 24, 2010

Jom makan buah nie....

Selamat mlm!!...arini atie terrrrrrrlbh rajen....brderet2 n3 atie buat....klu time 'M'...satu n3 tk buat..hikhik.Nie mcm cover la mana hari2 yg atie malas update tue(ada ka..?)...ptg tadi g pasar mlm ngan laling atie...x jauh pon,kt depan Taman Perumahan atie gak....cadangnya nk beli pucuk paku(selalu ada)....& buah-buahan(cuaca panas skrg..haus jer...elok mkn buahkan?)....dlm jln2 tue nampak la buah poberet atie(yg kecik kaler kuning tue!)..korang panggil buah apa yer?...yg kuning besar tue,bdk tadika pon taukan!...hikhik....balik umah,basuh2 pastu NGAP!!emmmm...sedapnya(korang jgn pikir yg idak2 lak...atie mmg suka buah nie)...kot2 ada makyong yg trbukak blog atie nie...jgn ngencess yer.nak huluq pon jauh...nk post pon kang busuk masa ontway...korang layan aje la gambo2 nie....


7 comments:

Noorma Ismail said...

cess...tayang buah ni la plak...semalam kita pegi pasar tani, ada la orang jual buah kundang/menia ni, harga rm15.00 sekilo...mahal kan... tp kita takde lah teringin..tak heran pun nk makan, sbb mengandung kali ni tak brapa suka makan buah...sib baik kan,...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam noorma..ooo makyong x heran yer..hikhik.mahainya buah menia nie kt sana...td kt pasar cuma 5 henggit jer...

azian said...

amboi...kecur air liur tgk buah kundang tu tau....

kakchik said...

dah terlalu lama rasanya tak makan buah-buah ni. kampung dah jadi bandar... banyak pokok2 buah kampung dah kena tebang

HALAMANKU said...

Salam...Kak Tie.. buah yang atas tu.. erma panggil buah kundang.. belah utara panggil buah remia..masam2 manis... tapi tang bawah tu...yuhuuuu mangga.. syedap.. erma memang suker sangat.. buat mangga.. nak buah mangga...

Watierman, rmanbkr said...

Oooo sedapnya dua2 buah tu...yang buah setarq tu pun sedap...yang buah mempelam pun sedap!!! ada lagi dak?

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Atie..
wahhhhhhh bestnya buah-buahan tempatan ni....kedua-dua jenis tu semua kite sukeeee

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™