Monday, February 1, 2010

'Kelahiran Terbaru dan Cabutan Bertuah Cikmin.Com'

Selamat mlm semua...td masa g jln2 kt umah kengkwn....singgah kt umah cikmin yg telah merasmikn 'cikmin.com' pada hari ini 1febuary(12tghmlm).....& memiliki Domian & hosting sendiri..TAHNIAH cikmin,semoga majujaya yer!!
sempena 'kelahiran' tue,cikmin berbsr hati mengadakn cabutan bertuah tuk semua kengkawan...apalagi jomlh join...tuk mengalu-galukn 'kelahiran' ini...

Cikmin.com merupakan sebuah laman blog peribadi yang mengisahkan tentang cikmin dan keluarga,disamping itu cikmin.com juga tempat cikmin berkongsi petua,resepi masakan,luahan perasaan,tips2 berguna untuk dimanfaatkan bersama.Semoga kelahiran cikmin.com yang amat istimewa ini akan terus mendapat sokongan padu dari anda semua.Salam untuk semua dan Terima Kasih.

Cabutan bertuah tamat pd 14hb febuari(12tghmlm)

4 comments:

Cikmin said...

thanks dear...ok cikmin dah view! gud luck..nanti stickykan entry ni ye..mmuuaaahhh!

Watierman said...

Salam Atie..Akak tompang bangga dengan perkembangan Adik2 Akak...moga Atie berjaya memenangi contest ni ya!! Akak juga ada jenguk tgh malam semalam...tp tak pandai pulak Akak nak join2 contest ni!

Cikmin said...

k.atie..pi kat edit post klik post option..tukar post date and time tu..kemudian klik publish...harap k.atie boleh buat...

Cikmin said...

tukar post date ke 14 feb dan time 12:00 PM then publish ye...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™