Wednesday, August 1, 2012

AEON Lagik!

Salam semua.
Ini kisah  sblm puasa  aritu(maaf la dah trlewat nk citer..).Atie g naik bas jer...Adik tggu kat Medan Gopeng.Rindu ngan anakbuah..
.pastu cadangnya nak cari kain langsir tuk raya.
Jenuh gak ngan adik jelajah nagoya,kedai2 kat pasabina & akhirnya warna  serta corak yg atie trpikat kat Kamdar...merah maroon gitu!
Masa atie g tu ngah SALE sempena nk raya...walhal puasa pon blm.Sempat la sambar bekas kuih raya...& asesori buat sekut sikit.
Yg paling best kitaorg masuk kedai yg jual asam2 ni....
kt dlm tu kita blh rasa semua asam2 tu.Kot2 ada yg berkenan...leh beli.Puas kitaorg mkn asam...pastu kuar jer,xde membeli pon(teruknya..hihi)
Ni kali ke 2 atie g AEON....klu g umah adik mmg suka pusing2 kat sini.Anakbuah semua tinggai kat umah...HB adik jg anak2.
Kitaorg berjimba2 soping berdua...sampai AEON nk ttp,baru kuar :D






26 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tp mahal la kat kedai asam jeruk tu semua..

hihi..yui pon beli kain bj raya kat kmdar =)

Saya Disini said...

wah..bestnye..boleh cuci mata ni

Ina Hashim said...

akak gi Aeon St. 18 ke?Ina selalu gak ke sana

Wanieys said...

teringin nak masuk daiso tu eheeee

Acik Erna said...

salam aite..acik nampak daiso..belum pernah masuk daiso ni..nampak macam2 ada.manak nak cari daiso ditempat acik ni

Ucu Faridah said...

tabik spring lah kt azatie...
sampai nk tutup baru balik,
tak sebu ke perut mkn asam byk2 hahahah..

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie...
Shopping sakan ni...dah siap ke belum langsir tu? dah nak raya dah ni...hik3

Nad @ MamaZN said...

sblm puasa kan kak atie?
hehehe..kak atie tulis dlm entry tu sblm raya :)
(eh btul la jugak, kan? kekekeeke.. =p)

IntaNBerliaN said...

aeon ni besar.. sehari xhbs pusing.. hihi

Ummi Iman said...

Bila takde anak2 senang sikit nak Shopping. Byk lah tempat boleh di tuju. Betul tak k atie ;)
Langsir raya takde lg ni.. silap2 basuh gantung balik ;)

QasehnyaRania said...

window shopping sakan kak atie yer=)

Rai said...

kedai tidbit tu memang ada kat mana2 aeon eh..kat bukit tinggi pun ada rasanya..

ieda said...

kat sini x der kak ..
bestnyaaaaaaaaaaa
macam ala2 carefour kalau di ktn nie lahh ;)

adyna said...

g sekali jer station 18 nie.besau benor ;) kedai asam ni tak jumpa lak :)

Falsya said...

bestnyeeeeee..falsya xshopping2 pun lagik..nak jejak ke mall pun idok lagi nieh..ehehe..

Ati Masrif said...

shopping mall ke tu?

kita pun beli sebelum puasa hari tu..senang :)

wan nurul hezrina said...

payah nak sebut aeon.kan besh kalau sebut jj jerk..nurul suka gak g c2..pakaian baby n kanak2 berkualiti

ibh_sue said...

oo tidak Daiso..mmg tak dapat menahan diri dr membeli kalau dah terjumpa kedai tu..huhuhuuu

Kesuma Angsana said...

suka gak KA g cuci2 mata kat sini hehe

ekinashikin said...

klu g aeon gila masuk daiso tu..heehehe..

quinnie said...

akak kat eon ada daiso ek..ni eon yg mana kak? kat sek 18 ke yg kat ipoh nih? aduii kita tak sampai lagi daiso nih..sob sob...

izan mama mia said...

tak pernah sampai situ pun..mana kain langsir..tak tunjuk pun

Ummu Muhammad said...

k.tie jeles betul tgk org soping..i pun nk soping tp apekn daye T_T

jaakechik said...

xper la mkn byk pun dah tuan kedai dah bagi 'try' kan..hehe...

Nurul Aula said...

ahahha.. macam pernah buat jerk dulu OMG!!

Nurul Aula said...

ahahha.. macam pernah buat jerk dulu OMG!!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™