Friday, August 10, 2012

Kuah Pecal

Salam semua.
Kemaafan atie pinta sbb tak sempat nk balas mesej2 yg korang tinggaikn...mmg sibukkkk sgt!.Dah last2 Ramadhan ni baru la terasa kesibukan kerja yg tak henti2.
Mengemas umah,menjahit langsir,uruskan biz pemanggang & kuih raya serta sempat lagi tu membuat kuah pecal  tuk dimkn time raya nanti.
Bkn sikit2 atie buat....3 kg kacang buat sorang2..penatttt.Yg pasti happy sbb kuah pecal dah siap!.Urusan penghtran pemanggang..last day hari sabtu ni.
Pastu semua ORDER akan ditutup...kita sambung lps raya nanti kpd yg tingin nk order.Nk buat camna...atie mmg sibukkk
Kuih raya pon lom sempat nk buat lg...MyLaling cakap Xyah buat...tahun ni kita 'tunjuk' jer katanya.Tp rasanya nk gak buat sekut2 yg anak2 suka.
Emmmmmmmm...




17 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..nyum2..

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie Sayang,
Sedapnya kuah pecalnya ni...lagi kalau siap sedia dengan sayur sayurannya...mesti lagi terliur...

izan mama mia said...

memang sungguh bz nampaknya....kuah pecal tu nak dimakan ngan apa yer kak atie

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah, rezeki Kak Atie tak putus-putus...tengok gayanya memang bizi....

sedapnya dapat makan pecal.....

Rai said...

mak ai kak..sampai 3kg...

kak tini (umialya) said...

sedapnya..

syiela said...

dapnya.. nyum nyum

Falsya said...

yummeh...lapo plak ttibe..hehe..

kasihredha said...

3kg banyaknya atie

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

nampak sedap!!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam..atie buat 3 kg tuk bahagi2kn kat adik berdik...maklum la family atie ramai.
Depa semua dah booking awai2..:D

ieda said...

sedapp nie kak
saya sukee cicah ngan kangkung celur .. perghhhhhhhhhhhh ;))

alhamdulillaah rejeki kak ;)

TiranaAduka said...

Assalamaualaikum wbth,,,
saya biasanya orang rumah beli je sis kat kedai...bancuh dengan air panas......pon sodap....

Mama Farris said...

my faveret....pecal johor

Deq's Qienz said...

sama la kite kak..sy pon sbuk gak xsempat nk bw la..

Wanieys said...

sedapnye kak..nyummy hihi

Masya said...

suke makan.. dan wajib buat bile raya .. lagi² untuk embah (mak pd mak sy)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™