Monday, August 13, 2012

Jemputan Moreh

Salam semua.
Apa kabar?Masing2 mungkin masih bz ngan sekut raya yg pelbagai jenis & rasakan.
Alhamdulilah,
sekut atie dah settle & ngah sibuk menjahit langsir...tinggai sikit lagi jer.
Ptg ni...Xyah sibuk2 nk masak....menjahit jer dr pg tadi.Sbbnya kami mendapat undangan ke jamuan Moreh  Paman MyLaling kat Masjid di kg MIL.
InsyaAllah kul 7 nanti br la kami bergerak dr rumah....
Alhamdulilah,
rezeki gitu.Ikan & sayur2 yg dah dikuarkn dr esbok,trpaksa la dimasukkan kembali.
Esok sahur baru masak....
Ni lah nota yg ditinggalkn oleh Paman(pakcik)...yg diletakkan kat kete kami.Agaknya Paman xjumpa kami kot...tu yg tinggai nota jer.
Nampak ejaan org lama(veteran)....SA-KELUARGA tu...kdg2 Apak atie pon tulis camtu gak.
Arini korang mkn kat mana pula?

14 comments:

ijayuji said...

Salam kak atie! salam lebaran nak ucapkan awal dulu sbb nanti kalau dah balik emsia kita super duper bz hihihi... salam lebaran buat akak n family di sana, maaf zahir batin andai ada terkasar bahasa masa kita hantar komen n halalkan juga apa2 resepi yg kita ambik dr rumah akak juga :)) Doa kita buat akak semoga perjalanan ke kampung selamat pergi n balik insyaAllah!

kak tini (umialya) said...

jelesnya atie, kita blum wat lagi kuih raya

Ummu Muhammad said...

kat rumah ;)

Amie said...

Hai Atie... tahun ni Amie tak buat kuih raya, tak buat apa-apa persediaan raya he he he ehhh ada rezeki nak balik kampung sepanjang cuti raya!

syiela said...

mak saya pun tulis camtu kak atie.. hehehhe tak sabar nak balik kg la pulak bila tengok tulisan tu :)

|| NaFiRaa || said...

buka kat rumah jer.. lauk pon beli kat bazar jer..:)

ummiross said...

Bestnya Atie.. dapat jemputan berbuka puasa. Ummi pun rasanya petang ni tak masak, nak ke PARAM je, hehe..

ekinashikin said...

wow..rezeki tu...
ayah sya pon kekadang ejaan mcm tu...
hihihi...

LinRosly said...

Assalamualaikum Atie :D
Seronok kalau berbuka puasa beramai2 lagi kalau di Surau atau Masjid..

wan nurul hezrina said...

kak tie..nurul nk ucap selamat hari raya n maaf sepanjang kenal ada tersalah bahasa kay..

arinie last day kerja esok alik kelantan,kpung hubby.makan jemlah jawabnya..

k ,salam lebaran buat kak tie sekeluarga.maaf zahir batin

kasihredha said...

sure paman atie x sangka note dia masuk blog atie :)

SeputihSalju said...

kak atie pandai jahit lgsir ke?? bestnya.... sy teringin nak blja mnjahit... kalu tahu jahit senang... silap2 blh buat duit...hihihi

nik ros said...

rajinnya atie.siap buat biskut dah.

TiranaAduka said...

p/s/v :TiranaAduka & keluarga nak uchapkan selamat hari raya, mohon maaf zahir dan batin andai ada salah silap selama kita kenal di alam maya ni tau..!!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™