Tuesday, January 28, 2014

Firstime,Adik Order Online.

Salam semua
N3 ni dah lama...trperuk kat DRAF jer..jd atie kongsikn disini lar
Reretan dr kisah  DISINI
Inilah dia brg yg Adik order....biasa anak2 remaja..antara kesukaan diaorg
Tp heran gak
Sbb atie blm pernah nampak Adik pakai klu berjln2!!
(^_^)
Tp mungkin
 Dia pakai kat asrama kot...takpe la...janji diorg suka dak?
Atie lak tak bape suka pakai
Fesyen2  tudung org skrg ni...org2 muda blh larrrr
Kita ni dah veteran..hihihi


8 comments:

Kakzakie said...

Anak remaja mestilah nak kelihatan cantik Atie. Tak apalah yg penting dah order jgn tak pakai..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak zakie...nama lg pompuan ya kak?hihi

Khai♥Rin : anies said...

cantikkk

aTieYusof Family said...

Cantik.. :)

JunAina said...

Citarasa remaja manakan sama dengan citarasa kita.

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik citarasanya..comel2.

Yanti Isa said...

sama la dengan anak dara akak , selalu bodek nak beli online tapi mak depa ni jarang layan , selalunya akak bawak pi beli sendiri .

SeputihSalju said...

ala k.atie pun muda lagi lah.. pandai anak dara k.atie pilih.. cantik :-)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™