Friday, March 21, 2014

Juadah Tenghari Kami

Assalamualaikum
Alhamdulilahh,rezeki kami hari ini
Sbb anak2 ada kat rumah hari ini...msk lebey sikit.
Adik blm sampai lg
Dlm kul 3 lbh nanti br kami g ambil dia kat asrama
Happy sgt anak2 ada
Walaupon cuti xder la lama sgt...dlm 9 hari gitu lar
TP
Dpt mkn sama2...nonton sama2...borak2..g jln2
Dgn anak2...rasa sgt happy!
Biasa mkn berdua...g mana2 berdua jer
Dlm masa 9 hari ni..
Anak2 ada lar depan mata atie jer
Ptg ni nk msk kuih apa lak..fikir2 dulu(^_^)
Ya anak2..nak mkn apa??




3 comments:

Sura Mohd said...

adohai..telan airliur jelaa...tengok n3 ni buat sura tak sabar nak balik masak petang ni..:)

Bbwana adienia said...

salam kak..

em, simple dan sedap..terliur tengok ayam goreng dan masak lemak tu..jadi lapar perut ni tengok..hehe

adda syuhada said...

sedapnyerr...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™