Monday, March 17, 2014

Pegi Berurut Badan.

Dari ptg semlm hujan lebat
Dan ptg tadi gak hujan paling lebat!
Kebetulan semlm atie g umah MIL
Nak berurut badan
Panggil tukang urut tu mai umah MIL jer
Lama agak berurutnya
Lega rasa badan
Atie ni mmg jenis suka brurut...'ringan 'rasa badan lps tu
Kuar semua angin2
Asalnya nak urut bahu yg seliuh
Last2 suh urut 1 badan
Kat sini 'upah' urut tak ditetapkn
Ikhlasnya kita nak bagi bape
Ingat nak urut lg nanti....klu sekali jer cam rasa tak puas.hehehe
Beli sekali jamu,Losyen & emm..em..pompuan(^_^)
 Jamu angin..bdn atie byk angin...elok mkn jamu ni.

 Losyen ni best sgt...klu sapu kat tpt2 kita lenguh...sedappp jer rasanya!

Ni Emm..Emm.. pompuan

5 comments:

JunAina said...

Masa gugur hari tu berurut sekali urut Rm50 ada jugak yang lagi mahal dari tu....huhuhuuuu... Balik kampung 3 kali urut hulur Rm100 pun tukang urut kata banyak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Betul tu JUnAina..kat kg masih murah lg

Acik Erna said...

asalam atie..masa acik dok Tg.karang sebulan sekali berurut..bila dah pindah terus tak dah..tak tau sape yang boleh mengurut

sal ya said...

Sy x sesuai berurut. Sbbnye sm je rs. Adoii la.x

Khai♥Rin : anies said...

bla bc ni rs skrg jg nk g spa berurut

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™