Tuesday, April 28, 2015

ADIK TERIMA PANGGILAN UKCG SESSI JUN 2015.... SESSI 2


Mggu lps Adik dpt lg tawaran ke IPG,Lembah Pantai
Utk sessi temuduga yg ke 2
Citer temuduga pertama kat SINI
TP
Adik MENOLAK...tawaran trsebut
Klu ikutkn temuduga tpt yg sama dulu pd 30 April ni
Nk wat camna.,.
Takde rezeki kami ada anak...seorg guru
Utk masa depan Adik..biarlah dia yg membuat pilihan
Kami hanya blh bg nasihat jer
Target Adik nak ambik Matrik/Asasi kat U
Dh dpt tawaran ASASI kat Pulau Pinang...tp masih menunggu
Panggilan dr Universiti pilihan dia
UIA atau UniSZA
Semoga dapat lar tawaran dari 2 universiti pilihan Adik tu
Aaminn


7 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Good luck adik..
Semoga urusan dipermudahkan Allah.. Aamiin.

Sura Mohd said...

Semoga impian adik tercapai untuk sambung belajar di tempat impiannya.In Sha Allah..:)

syalinda johari said...

alhamdulillah..semoga imoian dan cita2 tercapai..hihihi

Acik Erna said...

Semoga berjaya adik

Acik Erna said...

Semoga berjaya adik

saniah ibrahim said...

samalah atie...kakak nak anak2 kakak jadi guru tapi mereka takde yang minat,apapun terpulang lah pada pilihan mereka ...tak sabar juga nak tahu keputusan upu .

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam kak atie,
InsyaAllah akan ada rezeki itu
AMIN

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™