Monday, September 27, 2010

Ada Ker Yang Nak Join?

Salam semua...selamat menjamu selera di waktu ptg....minum kopi panas2 ,time ujan2 camni...mmg best(kt sini ujan la pulak!..).okey la brbalik pada tajuk di atas....sebenarnya atie tingin nk buat GA tuk kwn2 semua....tp hadiahnya xde la 'meletop' sgt...bole la(mintak sponsor dr MyLaling..hikhik).tapi dlm hati,risau gak....takut xde sapa nk join!....segan nanti!klu ada respon dr korang semua ,Insallh atie akan anjurkan 1st GA dr blog atie nih!tgguuuuuuu....

10 comments:

JaSSNaNi said...

salam atie....

Puchong pun ujan gak ni atie.. sejuk sangatttt.. heheheh..

tak sabar nak join GA atie lak.. jangan risau.. insyaALLAH.. nani join.. :)

AyuRuhaiza said...

slm atie...hai, xkan lar pulak xde org yg nk join...ayu nih 10 kali nak join...bleh x? wlaupun masih x tau lg aper hadiahnya. Klu bleh...la..la..ni nak join haa...bleh ker?..boleh ker? aikkk..tgk followers pun dh tau brape ghamai nak join ga atie nih...jgn risau atie..ayu yg x glamer nih pun smpai x terlayan..ntah sapa2 yg masuk join...cayalah nnti...(boleh dikira join dah nih...hekkekeke!!!)

aeinio said...

tak pernah joint contest apa2 dlm blog ni.. cubala tie, ain teringin jugak nak joint... byk kena belajar lagi dlm berblog ni..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nani..Alhamdllh,syok dengar nani nk join...Insallh akan tiba!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ayu...nie lom kira tau!hikhik sok2 dah mula..baru dikira..makasih bagi sokongan kt GA yg akan atie anjurkn..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ain..nie firstime nk buat GA tau!debar2 gitu....ngeee

Sari Yusa Ibrahim said...

sbnarnya Yus pun tak brp fhmlah GA GA ni.. tapi nak gaklah join kalu ada ksempatan... roger tau!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam sari...nanti join yer tuk memeriahkn lagi GA atie nanti...

Mrs Kelly Walther said...

Salam

saya nak join, saya nak join, saya nak join

saya nak menang, saya nak menang, saya nak menang

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kelly...Insallah akan menyusul..makasih bagi sokongan pada atie..tggu...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™