Saturday, September 4, 2010

Menu Ramadhan hari Yang Ke24.

Salam dihari sabtu....masih buat sekut lg ker?...atie pon tinggai satu lg sekut nk dibuat....Almond london kesukaan anak2!..pastu buat kek 2 biji....cukup la rasanya,...selalunya kwn2 anak atie & kwn2 laling la yg akan bertandang keumah pd hari raya nanti(tue pon raya ke4/5)...menu kt bawah tue,juadah kami berbuka semlm....ada gak bubur lambuk & sambal udang tp x sempat nk snap!korang layan la gambo2 tue yer....Daaaaaa(psst..arini nk ambik anakbujang atie kt asrama lak...meriah la umah atie esok!..semua dh blk!)..
lama x buat ikan kukus....mkn panas2(lg 20 minit nk berbuka br atie kukus)...sedap ghupanya!
penat molot ngunyahnya..tp sedap!

7 comments:

Ida Ddapur said...

slma k'atie...meriahnya menu berbuka smlm, tu lum termasuk pic bubur lambuk ngan sambal udang lg tu

kakchik said...

salam k.atie. mesti banyak akak buat biskut kan? kakchik takde buat satu pun, tak pandai :) beli tart nenas dgn kakak 200 biji, pas tu pelbagai jenis kerepek. sama cam k.atie jugak tetamu yg dtg biasanya raya 4/5 jadi kakchik masak ajelah makan panas utk hari tu.
semua lauk-pauk yang akan tunjuk tu kakchik suka. hehe, plan ptg ni nak buat gulai udang cam tu.

Suzi said...

sedap2 semuanya lauk2 tu...paling sy suka pedal ayam tu...hehehe.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ida..masakan biasa jer..xde yg sepesel pon..hihi mintak popia sikit!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.chik..xde buat byk kukis cuma 1-2mcm jer tp dlm 1 mcm tue kena buat byk la..sbb byk umah nk diberi....sedap tue tart nenas!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

sama la kiter...!!hihihi

mamawana said...

Salam caiyang

Nak mai raya umah azatie leh...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™