Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya Semua!!

Dikesempatan ini,atie ingin mengucapkn selamat hari raya Aidil Fitri kpd semua kwn2....samada dialam nyata/dialam cyber ini!....meskipon xpernah saling mengenali namun persahabatan yg trjalin ini....mendekatkn kita & menyambung silatulrahim sesama kita....Di sini atie ingin menyusun sepuluh jari....memohon kemaafan andai ada silap & salah atie dlm penulisan sepjg kalian semua mengenali 'azatiesayang.blogspot'.yg baik itu dari ALLAH & yg buruk itu dr atie.Tahun ini,adalh kali pertama atie merayakn Aidil Fitri bersama2 kwn dialam cyber....'SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI'


****Kepada yg berkunjung kesini,SILALAH BWK E-CARD INI KERUMAH MASING2 YER!makasih


3 comments:

ijayuji said...

Salam kak azatie, di kesempatan ini kita nak mengucapkan selamat hari lebaran buat akak sekeluarga semoga berbahagia di hari yg mulia ini makan beskut ingat kita mkn lemang ingat kita makan ketupat pun kena ingat kat kita jugak :D maaf zahir dan batin dr kita yg beraya tanpa sedara mara di sini sob sob..

Noorma Ismail said...

Kak Tie, saya pun nk ucapkan selamat aidilfitri buat akak sekeluarga. Maaf andai ada kekasaran bahasa, terlanjur ayat2 cinta sepanjang berblogging..hehehe..(ayat2 cinta??mcm lagu Rossa jer..hehe)

Kalo datang ke Shah Alam tu, jemputlah ke Bukit Jalil umah saya. Semoga persahabatan di alam maya akan terus berkekalan. Insyaalah..

Chik Mimi said...

selamat hari raya aidilfitri buat atie sekeluarga,raya ni jemput ke kmpg selabak sy ada kat sana sampai isnin

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™