Monday, March 7, 2011

Apa kabar Semua?


AS salam semua...apa kabar?lama rasanya tk berONLINE...walhal br 4 hari jer kan!..maklum lar bz ngan persiapan majlis perkahwinan anakbuah MyLaling.Alhamdllh,semua dah selesai....dah selamat....Insallh,lapang2 nanti atie tempek ganbar2 ketika majlis berlangsung....makasih pada yg sudi brtandang ketika ketiadaan atie....

2 comments:

PUTERA2PUTERI said...

ASSALAMUALIKUM AKAK.....IETA N FAMILY HABAQ BAIK....AKA LAK PA HABAQ...MESTI PENAT2 X ABIS LG KAN....BESTKAN GOTONG ROYONG RAMAI2.....LAMA DH IETA X JOIN XTVT CAM TU...PA PUN IETA AKAN NUNGGU GAMBAQ2 AKAK TU....

kakchik said...

Wa'alaikummussalam kak atie. Kakchik khabar baik. Sekali-sekala tak online banyak hari tu biasalah kak. Kakchik pun ada masa-masanya macam tu. Tak sempat nak inform kawan-kawan tau-tau senyap je kan? Kak atie ni mesti orang penting dalam majlis tu, mesti tak cukup tangan menguruskan perkahwinan tu. Bila nak uruskan yang anak sendiri pula kak atie?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™