Wednesday, March 9, 2011

Kemana Menghilang?


Pagi2 bukak NUFF...trkezut sgt!...XDER BE LANGSUNG!....takkan lar atie 'bercuti' 4 hari aritu BE semua 'lari'...semuanya jadi ME...confusenya lar!,xper lar xder rezeki kot...kena gigih kumpul balik & 'mengoda' supaya iklan2 menari2 kt blog atie....& BE akan hadir.....bkn atie harapkn sgt BE tp bila nampak 1/2 iklan dok berjoget ligat tu....semangat nk berblogging!...sambil menyelam...minum air kan?.apapon...pada ENCIK NUFFNANG....xsyian ker pada atie nie?...aritu kiter bz sgt2!.harap2 ENCIK NUFF membaca luahan hati atie nie....

8 comments:

Cendana Kasih said...

Encik Nuff tu pun pegi bercuti gak...hehehe

Kak Rosaliza said...

assalam atie...akk pun ari tu ada gak..minggu ni habuk pun tara huhuhu

kakyon said...

akak pun sama..beberapa hari cuti...1BE dah jadi ME..:(

♥ Che NamNam ♥ said...

now memang perasan yang nuff dah kurang iklannyer..kalau masuk belog maner-maner pon nuff kurang bergedik dah takpon iklan yang samer jerk ader kat belog..hermmmmmm...

aDieyZa said...

alar, ciannya.. xpe2, semangat blogging perlu diteruskan..

sop said...

sop pun dah lama x de BE

~hidayah~ said...

saya ni kan, dr dulu sampai sekrang tak faham, BE n ME tu apa ekk walaupun join NUffnang?

Dr Love said...

kita doa sama2 moga2 abg nuff baik hati.sy punya BE tinggal 2 ketul je.lain suma dah jd ME

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™