Monday, September 9, 2013

PEMANGGANG AJAIB-KOLEKSI BUKU RESEPI BARU

Salam semua.
Lama dah tak promote biz utama atie ya..
PEMANGGANG AJAIB
Kali ini ada 
koleksi buku resepi baru
Sempena Hari raya aritu....tp atie xsempat nk promote.
Edisi trhad
Sapa order awal PEMANGGANG AJAIB
Blh la dpt 
buku resepi yg ada gambar Chef Harun & resepi2nya yg mantap beb!!
Apalagi?
PM atie..KAK YANG
atau

EMAIL:azatie_sayang7071@yahoo.com.my

Best buku resepinya ni...semua resepi Chef Harun

16 comments:

Sura Mohd said...

untung la saper beli..dpt buku resepi skali..:)

Che Rosliza Che Mat said...

Semoga bisnes kak tie bertambah maju..

adyna said...

Bertambah maju bisnes kak atie ;)

Cik Aann said...

akak..pemanggang ni harga berapa?

I Confuse laaa.. kenapa puasa hari ni sungguh berbeza..tak lapar pun.

Puan Kutu said...

bestnya dpt buku resepi sekali tu

KakNi said...

Azatie, saya dah ada pemanggang ajaib... heee... hari tu kan beli dengan u 2 biji. Mak sy suka sgt. Mula2 x suka sbb berat katanya tp bila tengok senang nak bakar ikan bagai, barulah dia suka.
btw, sy x boleh klik link iklan periuk2 kat sebelah kanan blog u ni lah... camne ek... berminat nak tengok

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Sura..mmg untung :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

CikRose..Terima kasih atas doanya.Aaminn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Adyna...InsyaAllah.Aaminnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cik Aann...kita dah brurusan kat FB k.atie kan (^_^)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Puan Kutu....ni buku resepi keluaran trbaru...sempena hari raya aritu..mcm2 resepi Chef harun ada!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

KakNi..Oh ya ker?Alhamdulilahhh,mak KakNI suka.
Okey nak mudah kita sembang...KakNI Pm atie kat sini jer ya.

https://www.facebook.com/kak.yang.9

Terima kasih

Hijab Valley said...

Salam sister.. jemput join 2nd Giveaway by Hijab Valley =)

Hijab Valley said...
This comment has been removed by the author.
♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Terima kasih Hijab Valley jemput akak.InsyaAllah....

❤Kamsiah❤ said...

wahhh...bisness maju ya..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™