Tuesday, September 10, 2013

Apak Ke KPJ,IPOH

Salam.
Ni kisah atie masa kat Ipoh aritu..
Sempat la juga bwk Apak g buat rawatan kat KPJ
Jumpa doc pakar 
berkaitan kaki & lutut Apak yg sakit selalu tu.
G pukul 3ptg
...blknya kul 7 mllm sbb pesakit ramai..alang2 pegi, tggu jer la.
Puashati dpt penerangan yg detail dr doc pakar
InsyaAllah
Rawatan seterusnya 2 mggu lagi.
Yg penting kami ingin buat yg trbaek buat Apak...hanya Apak yg kami ada.
Semoga Apak sentiasa sihat.
Aaminnn



Suker..bila anak2 tepon....

7 comments:

Kakzakie said...

Buat yg terbaik supaya kita tak kesal di kemudian hari kan Atie..

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga baik2 hndknya apak sis.

p/s: hihi..maila masuk arrahnu lau nak jumpa =)

izan mama mia said...

jaga apak sebaiknya..huhu...tetiba teringat ayahda yg dah pergi selamanya...

Nafira usof said...

moga Ayah kak Atie kembali sihat..:)

Qhaifa Nur said...

moga Apak sihat hendaknya...
bila dah meningkat usia...macam2 sakit ada kak...

Puan Kutu said...

hensem apak kak atie..semoga cpt sembuh

KakNi said...

semoga ayah azatie cepat sembuh.

p/s saya selalu jugak dapat call dari kpj ipoh nak promo / offer macam macam, pelik betul lah sebab saya dok di shah alam, mmg x de pasal lah saya nak turun ke kpj ipoh utk promo dia org tu.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™