Wednesday, September 11, 2013

Ke KLINIK GG

Salam
Maaflah 2-3 hari ni korang byk baca kisah Apak
 jer atie ceritakn..
Semuanya kisah mggu lps...
Atie ngan adik bwk Apak tempah gg...kat klinik kesihatan pasir Pinji.
Syian tgk Apak
Nk mkn pon susah...semua kena yg lembut2
Dulu Apak
 ada buat gg..tp skrg dah sakit katanya klu dipakai.
Jdnya
 kami buat la gg baru utk Apak
Mudah & selesa klu Apak nk mkn.
Kan Apakkkk....hihi

Syian Apak..nk brjln pon kena pakai tongkat...skrg dok umah anak2 sbb tak sihat.

10 comments:

Acik Erna said...

assalam atie..kalau nak tinggal ngan anak2 tak per..arwah bapak acik tak mau lansung..satu lagi..GG pun tak mau buat..tak selesa katanya

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
nuyui a.k.a miss YUI said...

wat gigi..pasni leh kunyah2..

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

tak apa, tgal dgn anak lebih selamat.. dpn mata kan kak? semoga ayah akak cpt sembuh..

inazamri said...

apak ada gg nnt tambah selera la dia makan.bca cerita2 apak kak atie ni,semoga hari tua nnt kita pun akan dilayan baik oleh anak2 pula.

Qhaifa Nur said...

seronok apak dikelilingi anak cucu...

Nafira usof said...

bertuah ayah akak.
moga ayah akak cepat sembuh dan kembali sihat~

Tihara said...

moga diberi kesihatan yang baik untuk ayah akak, insha Allah..bertuah dapat anak sebaik akak :)

KakNi said...

nanti kita pun macam tu lah jugak kot... mak saya pun pakai gigi jugak...

Khai♥Rin : anies said...

Nmpk segak apak akk walapn bertongkat

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™