Tuesday, September 10, 2013

Roti Jala & Sambal Tumis

Salam semua.
Dah lama tak menempek mskkan kat blog ni kan?
Nk buat camna..tuan blog sibuk yg amat!
Okeylah
Sarapan kami pg ni...roti jala & sambal ikan bilis
Buat byk gak...sbb
..MyIMAM suka...dia juga la yg  perabihkn...(^_^)

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnya sis..

t bawa ea lau mai ipoh..hihihi

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

waaaaaaaaa.. kita suka lempeng ngan sambal bilis, hehehehe

Kak Nik Ja said...

ASSalam Atie...KNJ kalau menjal biasa pandai buat yg mcm sarang labah2tu jek..kalau menjala dgn botl 3 muncung tu KNJ tak gheti

Kak Nik Ja said...

doakan Apak moga cepat sembuh ..ameeen!

Masya said...

wahh akak pagi² dah menjala

Rai Ourkizuna said...

rajinnya menjala kak..

Puan Kutu said...

rajin kak atie menjala..sy tak pernah buat sumur hidup..tak pernah cuba nk buat mgkin sbb bukan peberet sy..klu nk makan biasanya beli je.kt area rumah ni ada jual..tp kuah kari tak berapa suka..sambal macam kak atie ni sedaplah..:)

Lyza said...

salam kak atie..amboiii sedap tu roti jala cicah sambal tumis..yum3x..terliur kt cni..

Shark Kay said...

sodapnyer...
dpt pulak makan panas2..
mmg terbaek nie.

Bbwana adienia said...

besynya makan roti jala cicah sambal..dah lama x makan..

Cik Aann said...

macam sedaapp je..saya tak pernha buat pun roti jala.. macam nk cube la buat,,hehehe

Panadol yang tak rosakkan buah pinggang

Aida78 said...

salam kak yati amboii sedapnya...rajin lak tu sarapan pagi roti jala...

KakNi said...

rajin nyer azatie ni masak, sedap sedap pulak tu

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™