Saturday, September 28, 2013

Kami Ke Kedah Lagik.

Salam.
Lama tak update..
ni br nk brcerita kembali...harap2 reti la atie menulis semula(^_^)
Ni kisah khamis lps
Kami ke kedah..ziarah anak llaki atie yg brsekolah kat sana
Nanti la atie citerkn pasal anakllaki atie
Yg jauh merantau tu
Sbb tu la atie byk kali citer kami ke kedah jerrr
Bertolak dr rumah pukul 9 pg
target sampai sana kul 2 ptg tp xsempat gak..kul 3 br sampai ke sekolah Abg.
Singgah mkn kat JM Food Station
Rasa?
Emmm....buat alas perot yg lapar blh larrrr
Jln2 jap..pastu g soping jajan utk Abg
Dlm pukul 6 lbh
Br kami pulang ke Perak

 Nasi Ayam....kedah mari

5 comments:

mama sara nur said...

Assalam
Jauh perjalanan. Mcm kami dari KL nk blk kg kat perak jgk ni

mama sara nur said...

Assalam
Jauh perjalanan. Mcm kami dari KL nk blk kg kat perak jgk ni

KakNi said...

seronok nya jalan2 jengok anak2 yang duduk asrama, anak2 kita tak nak gi asrama.... hu hu hu...

careno said...

kedah kat mana? penat kan perjalanan jauh2 ni... huhuhu...

Khai♥Rin : anies said...

uiiii berjalan2 je akk ni ye ;-)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™