Thursday, August 12, 2010

BANTULAH INSAN INI...


Sama-sama lah Kita Membantu Insan Ini..

Diptg ini...atie nk kongsikn kisah menyayat hati seorang blogger ni....atie dh lama mengenali beliau & selalu menyapa diblog miliknya....bila baca ttg kisahnya,atie mmg trsentuh!x dpt atie bygkan seandainya atie ditptnya sekarang.... Dan atie terasa amat bertanggungjawab untuk share dalam blog ini... semoga dgn keprihatinan kita yg berada diluar sana dpt meringankn sdkt beban yg ditanggung oleh beliau....

Beliau yang dimaksudkan adalah Haryani Mat Hussin. Ibu tunggal beranak tiga yang hanya menumpang kasih dengan ibu beliau yang juga sudah uzur. Diduga Allah dengan penyakit kronik, diceraikan suami dengan talak tiga. Ya Allah.. berat sungguh dugaan dari ALLAH utk dirinya..Doa atie semoga dia tabah,redho & punyai kekuatan utk mengharungi dugaan ini..


Kisah beliau pernah didedahkan dalam Harian Metro 12/05/2010.. "Suami Enggan Kongsi Derita"-oleh Siti Zarinah Sahib.

Sama-sama lah kita bantu insan yang sangat memerlukan ni.. Siapa-siapa yang berkesempatan, boleh lah war-warkan info tentang beliau ni. Kalau bukan wang ringgit pun, doa dan usaha memanjangkan kisah beliau juga salah satu bentuk bantuan yang boleh kita sumbangkan. InsyaAllah..




Ni nombor akaun beliau:



MAYBANK
1640-3426-6923 (Haryani Binti Mat Hussin)



Blog beliau:
http://aliaharyanie.blogspot.com/

Atau 










No comments:

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™