Thursday, August 12, 2010

Menu Ramadhan Pertama.

Salam dihari khamis!...hari ini adalah hari ke2 kita berpuasa,Alhamdllh.semlm gak permulaan bg atie ngan MyLaling....berbuka & sahur berdua jer..mmg sedih!masa mkn tingat.....anak2 ngah mkn apa..minum air apa.biasa klu kt umah mmg setiap sorang ada air kesukaan masing2...kuih kegemaran masing2....pastu masa brbuka berebut 2 beradik mkn.la nie,sunyi jer....ptg semlm,ADIK colling....tanya ibu masak apa?sibbaek la xde masakan kesukaan dia atie msk....klu tk mesti sayu hatinya dgr!.semlm pon atie mmg msk simple jer...kerang rebus,sambal ikan & tumis sayur campur....pastu buat kuih seri ayu.atie buat 3 adunan kuih nie sbb niat nk bwk g masjid masa Terawih nanti,kasi jiran depan umah atie tue & htr kt umah MIL sikit.okey la,nk g pasar jap cari ikan & sayur..Daaaaaaaaaaaa




5 comments:

ijayuji said...

Salam kak atie!! waduhhhhh kerangggggg!!!! lama tak makan kerang niiii..ada yg pergi carik kerang jugak ni :D dapnyer! kita masih kebuntuan lg nak masak apa ptg nanti :D

Kerull @ Kay Enn said...

Salam K.Atie...kita kalau nak makan kuih ijo tu belilah jawabnya..nak buat tak reti hu hu hu

Azita Zain said...

salam atie...
amboi...banyaknya juadah berbuka! kerang rebus mmg sedap tp hubby xleh makan plak. skrg ni makan kena catu sbb hubby ada gout...seafoods hanya utk anak2 jer...

eeeiii...sedapnya puteri ayu!!!

indahhouse said...

salam ramadhan, kak azatie,
apa khabar? sempena ramadhan ni, saya mohon maaf atas segala salah silap saya.
wah, ini dah kira menu special dah. kerang rebus tu memang kesukaan saya. hihi

JaSSNaNi said...

salam atie ... :)
selamat berpuasa yer..
sedap wat kuih.. kita pun wat kuih ijo gak.. hehehe.. 1st day in ramadhan.. hehehe..

atie.. kita saje nak kaborkan.. yg mak saudara kita yang kita balik kg emergency melawat, yg sakit tu.. dah meninggal dunia.. 9hb lepas.. :(

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™