Wednesday, August 18, 2010

Menu Ramadhan ke7

Salam dihari rabu!semlm atie g KL lam kul 4.40 pg,lps sahur terus bergerak ke KL....best gak drive dlm waktu2 camtu sbb jln sunyi jer & kete x byk....ngantuk gak tp sembang2 la ngan MyLaling.selesai pelbgi urusan kul 12 tghari...terus blk perak.sampai kt umah lam kul 4 ptg ...rehat2 jap!masak2 lam kul 6 ptg...sempat la masak, 2 jenis masakan....ayam percik,kuih2 & air laling atie beli kt pasar Ramadhan.korang layan gambar aje la yer....Daaaaa



Yang nie laling atie beli..mahai oooo...5 henggit!



6 comments:

ijayuji said...

Salam kak atie!! aduhhhhhh yg tak thn ayam percik yg ada kayu buluh tuuuuuu sedapnyer! kari tu pun sedap lama tak buat kari nak buat jgklah kari :D tp kita cuti ni baru jer mula semalam dah nak buke tu huhuhu...

izahdaut said...

kak tie..rajin jugak memasak dah jalan jauh tu..kalau saya gi membeli je la jawabnya kat bazar..hikhik... nak ayam percik!!banyak daging ke tu? saya beli ayam percik kat bazar, daging depa dah amik..tinggal tulang je..ceess

PearlnScarf said...

K ATIE... yummy nya ayam

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ika..ooo dh cuti yer..bestnya!tue yg dok bz buat kukis..anto kt k.atie sikit yer!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam izah..ala msk simle jer..dh mkn berdua jer.okey gak..byk dagingnya..nie org kg yg jual...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fiza...ayam percik nie mmg sedap!!tp mahai cikit..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™