Tuesday, October 8, 2013

Apak Semakin Sihat..Alhamdulilah.

Salam semua.
Dah lama tak citer pasai Apak yg tak sihat dulu...yg dok ngan Adik kat Ipoh.
Alhamdulilahhh
Skrg Apak dh semakin sihat
Dah blk kg pon....rindu ngan rumah dia
Walaupon kami semua...
risaukn Apak yg dok sorang2...tp Apak dah janji,siang jer dia kt umah kg...
Mlm2 tido kat umah adik
Pesan ngan Apak jgn nk kemas2 keliling rumah..nanti upah jer.
Apak dok kg...rehat2(^_^)
Semoga Apak terus sihat...Aaminnnnnn




Nota atie:Tak sabar nak blk kg mggu depan..... raya haji ..!!

14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..

Mrs Mikko said...

mudahan apak atie sihat sntiasa... :)

syalinda johari said...

mudahan apak kak atie sihat..amin
sama lah ni, tak sabaq nak balik perlis jumaat ni nak jumpa mak ayah...

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah.. semoga apak kak atie sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik..

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah...bertambah sihat apak..
lebih selesa dirumah sendiri kak atie..sebab tu nak balik kg..

Nisa Greennnpanda said...

moge sht slalu..amin... :3

btw, sori kak sbb lame xlepak sni

QueeN TerataI said...

Alhamdulillah.. semoga terus diberi kesihatan yg baik utk apak kak atie ye

JunAina said...

Bila nengok dia sihat hati pun gembira je ek?

Aina raya haji kat Kajang je...sob...sob...

Nafira usof said...

Alhamdulillah.. moga Apak kat Kak Atie sentiasa sihat. Amin~

SeputihSalju said...

Alhamdulillah.. bila bca entry kak atie psl apak kak atie teringat anak murid sy.. dia pun panggil ayah dia apak.. dah jarang kan org guna panggilan apak sekarang ni.. :-)

Semoga apak kak atie diberikan kesihatan yg baik selalu.. Amin.

Acik Erna said...

Alhamdulillah dah sihat apap Atie..mesti tak sabar menunggu kepulangan anak2 untuk menyambut hari raya qurban tu

Bbwana adienia said...

syukur la kak..moga diberi kesihatan yang baik.

Puan Kutu said...

Alhamdulilllah,gembira mendengarnya

lieyalatif said...

in sha Allah moga apak atie terus sihat dan kuat....

lieya pun tak sabar nak lik cuti raye nieh heheeheheh

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™