Wednesday, October 23, 2013

"Tuku Wahe...."

Update:Timakasih kak zakie...membtlkn tjk n3 atie(yg bkn org jowo..hihi)

Salam.
Tuku???...apa tu ya?Klu org jawo paham ler apa maknanya...
Tuku tu...beli jer
Arini sarapan kami tuku jer...
sbb atie xbape sihat..rasa mcm nk dmm .
Menjg My IMAM yg dmm campak...atie dmm sekali
Dah antibodi tak kuat dak?
Pagi ni My IMAM kata tak yah msk...beli jer
Tu dia!
...sepinggan kuih dibelinya
Sapa la nk mkn byk2 gitu.....maunya sampai ptg ada lg nih!
Jemput semua...
Doakn atie sembuh ya...


Nota atie:
Alhamdulilahhh,My IMAM semakin sembuh...dah blh drive ..kuar rmh.TP mkn masih pantg lagik

12 comments:

cheqna said...

moga cepat sembuh ye =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap tgk kuih..moga cpt sihatnya..

Sura Mohd said...

sedap pulak nampak kuih tu..dah la belum sarapan lagi..semoga cepat sihat ya..:)

Rai Ourkizuna said...

semoga cepat sembuh ya kak..

JunAina said...

Itulahkan sibuk jaga suami sampai kita pulak yang demam, makan ubat dan rehatlah moga cepat sembuh.

Kakzakie said...

Bukan tuku jer.. tapi "tuku wahe" itu baru betul Atie:)

Gee® said...

Ooooo...ingatan ada kuih nama tuku... hehehe... semoga Atie cepat sembuh dan tuku lagi....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak Zakie,,terima kasih membtlkn tajuk n3 atie ya.Tu la bkn pandai sgt ckp jawa pon...ngah bljr2 jgk :)

Kakcik said...

Semoga segera sembuh sepenuhnya. Amin.. :)

Cho Zila said...

cepat sembuh yerk... kami pun belijer walaupun sihat...

kakinakl.com said...

salam azatie.
kamu serius ker nak hadir?
kalau betul pm alamat kat fb akak yer.

KakNi said...

sikit jer tu Azatie, kejap jer mesti dah habis

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™